Cykeltur

Har, som få vet, lite cykel skräck. Eller skräck är väl att ta i rejält men jag tycker inte att det är någon hit att cykla precis. Har råkat ut får några onödiga tramp-lossningar och liknande i mina dagar. Men idag var jag och Niklas(L) ute och cyklade runt här i Linköping. Det blev nog minst en mil. Det var riktigt kul om vi bortser från att jag fick lite rump-värk. Det var ett av sommarens få tränigspass i alla fall.


Var ute i fredag. Det var riktigt kul det med. Synd bara att du inte vär där älskling pälskling. Det får bli någon annan kväll. =D Och dig med Sofia, Kom hem snart!


Tycker om mina nya gråa klänningar väldigt mycket =D


..... O, höll på att glömma  "Ja jag vill leva jag ja vill dör i Norrboååoottnen"
HAHAHA


Haaaj dåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback