Jag är inte bara snygg jag är händig också =P

Jo men så är det faktiskt. Skruvade och satte ihop en byrå helt själv, inte illa det inte! Och nu, tro det eller ej, men jag målar om mina väggar hemma! Abouregin och mullvad blir det. Tyvärr ser inte den dumma mullvadsfärgen ut som den gjorde i affären utan den är mycket mörkare och gråare. Så fondväggen (abouregin, lr hur det stavas) är inte så mycket till fondvägg. De smälter ihop way to much. Jag hade egentligen tänkt o satsa på en lilavinröd fondvägg men hittade den inte så därför fick det blir den här supermörk lila abouregin färgen. Men med lite möbler, spottar, nya gardiner och lite things på väggarna ska det nog bli kanon. Hoppas hoppas i alla fall.


mulle meck

Kommentarer
Postat av: Martin Timell

Du är verkligen både snygg och händig! Helt rätt fattning av hammaren och en ergonomisk arbetsställning. Du borde dock inhandla knäskydd då man efter några år i branschen lätt kan få värk under knäskålen!

Hoppas att jag får se dig på någon framtida byggmässa eller liknande, för mig ser du ju varenda vecka på fyran!

Ha det bra!
Puss och kram
/Martin

2006-07-12 @ 23:11:14
Postat av: Anonym

jätte kul niklas =P

2006-07-21 @ 10:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback