thinking loud...

(Vet att det här låter lite långt borta och att man inte borde bry sig om skolan så här i sommartider. Och det gör jag väl igentligen inte men har kommit på att det är juristlinjen Fröken Jensen ska söka till när hon blivit stor. Kommer säker ändra mig sissodär 150 gånger men nää det slutar nog med att jag kämpar mig dit till slut.)


Idag var jag, helt utan mamma (alltså själv =P), på banken och ordnade med min lön. Måste säga att jag var så där jätte duktig, som bara jag kan vara, eftersom jag förde över hela 4000 till mitt sparkont.


Har sovit i min mormors lägenhet i några dagar, riktigt mysigt. Skönt att få vara själv och bara titta på Tv hela dagarna. (Nästan i alla fall.) Men självklart sov jag inte ensam på natten. Usch, way to scary for me! Första kvällen sov Evelina =D och andra sov Niklas =D, men de båda lämnade mig på grund av kolmårdsresa och jobb. 
Som sagt så har jag tittat en massa på Tv. Vissa pogram riktigt tråkiga och onödiga som t ex flax och lyckochansen. Men det finns ju verkligen inget att titta på på förmiddagarna, däremot har eftermiddagarna varit fullproppade med härliga repriser som desperate housewifes, O.C och vänner! Tyra Banks show har också det tagigt upp min tid och jag bara måste säga thumbs up for Tyra!
...Och nu thumbs up for mig som ska gå och sova! Natti nati!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback