Önskelista

Idag tisdag är det 33 dagar kvar till min stora dag! Jag är på ett mycket bättre humör nu än vad jag var igår så jag tänkte att jag skulle ta att skriva önskelista  =)

  • Mobil, tror att jag tillslut bestämt mig för Samsung D900
  • Pengar, till Tahiland
  • Prestentkort på Cissi's skin & beauty, vill vaxa benen, också det till Thailand
  • Tofflor, jag fryser alldeles för mycket utan
  • Underkläder, alltid kul att få
  • Pyjamas, oxå det alltid kul att få och sådär lite standard
  • Träningsskor, jag som tränar så mycket förtjänar ett par nya
  • Tatuering, har kommit på att jag skulle vara söt i en sådan
  • Lika mycket kärlek under mitt nittonde år, tihihi
  • Att vi bakar en jätte god tårta, det gör vi ju alltid annars men lika bra att önska sig

Mm det är var nog det mesta, kommer säkert på mer saker om ett tag. Det brukar vara så. Men det här ska upp på kylskåpet så mamma kan se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback