Suris

Idag fick vi tillbaka vårat religions prov..som vi gjorde för typ en månads sen... =/ Jaa men iaf, fick vg+ och man undrar ju vad det är som är fel egentligen. Samma sak på förra provet, vg+...  vad begär dem egentligen? Hur jäkla svårt ska det vara o få ett mvg på det här egentligen! Har aldrig varit med om värre... vadå dra sig för att sätta ett högt betyg?! Och snälla.. man kan inte skriva ALLT! Aaa blir så sur! JAg vet ju att jag kunde det där och hade dte varit någon annan lärare hade man säkert fått det..
Tycker inte om att generalisera och det men jag är inte långt ifrån. Av alla lärare jag har haft så är topp tre inte kvinnor iaf! De favoriserar och säger kommentarer som "Tjejeralltså er layout var SKIT dålig" Okej fine, den kanske inte var världens bästa, lr jag tyckte den var fin vi hade ritat lite förhand o så, men man säger inte så. Man kan säga att den inte var så jätte fin men orden SKIT DÅLIG behöver man inte nämna, speciellt inte om man är lärare.  Aaaahhh jag blir så sur! Men det är väl bara o bita ihop, inte långt kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback