Dear diary...

Fick en otroligt stark lust av att skriva ner lite tankar i går kväll. Dock hade jag inget kul block att skriva i så det fick bli ett tråkigt grått skolblock. Detta måste åtgärdas! Idag, innan jag ska och träna (!), tänkte jag springa in på Åhlens för att köpa ett tjusigt block i den här härliga mintgröna. Om det nu inte finns någon annan som lockar mig mer.
image42
Eller ska jag skaffa mig en dagbok med hänglås? En sådan som man hade som liten. Vill ha i A4 storlek, så undra om det finns. Skulle vara ganska charmigt.

Ska varje dag, i min snart nyinköpta dagbok, skriva en liten rad om min Niklas för att han är så bra. Puss på dig min älskling =)

Nu när det är påsklov ska jag se till att ta tag i Thailand bilderna. Det var tänkt att jag, så fort när jag kom hem, skulle göra mig ett eget sött fotoalbum med små söta komentarer. Har dock inte blivit av än men nu får jag sluta vara så lat.

Kommentarer
Postat av: Cecillan

Du har blivit utmanad! kolla min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback