Godis och sånt

Jag har nog aldrig ätit så mycket godis som jag har gjort i helgen. Jo föresten förra påsken! Det är inte gott längre. Men det är väl bara tur det. Imorgonär långhelgen slut och med det menas att också godisätandet är slut. Då är det bara lördagsgodis som gäller.

I fredags spelade jag och nicke tennis på hans parkering. Även om jag inte är den bästa på sporter som innehåller bollar gick det faktiskt helt okej. Det var nämligen så att jag vann! Även om jag tror att Niklas lät mig göra det så gjode jag i alla fall det. Alltid något att skryta med.

Nu sätter plugget igång igen för sista gången. Nu ska jag kämpa så pennan glöder. (Fast jag skriver hellre i min gröna bok.)

Vart har alla mina pengar tagit vägen? Hmm.....

Nä nu ska jag ta och slå en signal till min älskling!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback