=)

Har satt igång med Matten nu... Går okej, dock tar kvaderingsregeln kål på mig..blir helt snurrig.. Hittills har resten faktiskt flytit på rätt bra :) Känner mig minsann lite exktra smart nu när jag sitter och räknar. Det var ju trots allt över 1 år sen sist!

Igår sov Emelie♥ över hos mig. Satt och planerade lekarna inför Kräftisen/BBQ hos Krille på Lördag. Blir nog riktigt skoj, speciellt lekarna =P. Vaknade riktigt tidigt idag..typ halv 8 eller nått (jag som brukar kunna sova till iaf 11 nuförtiden) Då gick ja upp och satt mig med min kära matte c bok. Lite senare vaknade Emelie... Vi har hunnit med mycket idag vi två =) Varit ute o gått, tittat i affärer, sett film =)

Nu ska ja o träna! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback