Great day!

Gårdagens väder vart ju inte riktigt som vi hade tänkt oss. Regn och rusk som vanligt så picknicken blev inställd, istället gick jag, Carin, Emelie och Johanna och tog en fika och en sväng på stan. Planerna för kvällen var bad och grillning i Ågelsjön men lite ändringar blev det även där. Hungriga som vi var åkte Jag, Emelie, Danne och Krille till Pizzeria Vesuvio och åt pizza. Riktigt gott =) Sen betsämde vi oss för att åka och bada ändå. Det blev Klarsjön.
OCH JAG BADADE!!!!! Det trodde ni inte va? ;) ...och inte nog med det blev jag "bästa badare" (dem som kommer i först). Så ingen badkruka här inte.. Halv tio var klockan och mörkt var det men jag var minsann i!! Så det så!
Även om planerna ändrades så blev dagen/kvällen riktigt lyckad!! Vilket är riktigt kul eftersom mina dager, den senaste tiden, mest bestått var jobb och trötta kvällar.. Fick btw ett riktigt bra schema inför hösten!



Nu ska jag gå och sms min kära mormor♥, sen lägga mig i soffan och bara ta det lugnt!

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har också badat i klarsjön, två gånger faktiskt och jag som aldrig badar och är krukornas kruka! Båda gångerna (i måndags och tisdags) som jag, hulta och hans kompisar var där badade jag!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback