Halvvägs...

Almanackan är full med en massa kom ihåg-lappar. Har tusentals ärenden att uträtta, listan är lång och jag har inte ens kommit halvvägs.

Har iaf varit duktig och ringt CSN och banken. Måste ringa Sthlms universitet också men de har inte öppet förens imorrn, så det tar vi då.
 
Nu har jag bara en lååång måste köpa-lista:
◊ Ny almanacka
◊ Block
◊ Pännor, sudd 
◊ Mapp (slaravar alltid bort alla viktiga papper!)
◊ L'oreals brun utan sol (slut överallt!!!)
◊ Strumpr (vart har alla mina tagit vägen egentligen?)
◊ Matte C bok (trist men ett måste)

plus trettioelva till saker som jag redan glömt...

Sen finns det förstås hundra till saker som jag vill ha men det får vi vänta med tills jag varit duktig nog och uträttat alla mina ärenden =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback