Palace

Fredagskvällen började med att jag mötte Evelina och co i resecentrum. Genom marknaden traskade vi upp till Öltältet utanför trädgårn. Där satt vi ett tag och drack lite öl (passande nog) och självklart blev det cider för min del. Efter en sväng in på Trädgårn blev det Palace. Har inte haft så kul där tidigare men igår var det riktigt skoj. Massor av roliga människor att prata med och ännu fler roliga danser med Jing-Wei. Och jag släppte visst loss, så det så! 
Efter att ha jobbat i nästan två veckor i sträck var jag alldeles för trött för att orka följa med ut idag så lördagen har spenderats i soffan. Imorogn är jag ledig och då sak jag minsann göra lite nytta!







Saknar dig mormor! ♥
Flytta hem snart så jag kan hälsa på oftare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback