Grön

Tänkte gå och träna idag men det blev inte mycket av det. Tar det imorgon istället. Tror jag. Har gjort lite annat istället, som tittat på Vänner, pluggat, plockat ordning i mitt rum och ätit än massa skräp. Hur slutar man egentligen med det här små ätandet? Va?! Det enda som verkar fungera för mig är att inte vara hemma. Men den metoden låter inte det minsta vettig och inge vidare fungera-i-längden heller. Borsta tänderna kan hjälpa ibland på kvällen när man är lite små sugen på något sött. Fast jag kan ju inte springa och borsta tänderna stup i kvarten. Så Hjälp mig nån?!! För jag kan bara inte låta bli!!! Jag vill ju vara en sån där hälsosam och jag-äter-bara-en-massa-grönt människa. Och det värsta är att det där nyttiga ibland kliar i halsen. (Typ morot och äpple. Och på tal om Kiwi, vad det kan svida i munnen!) Även om jag kan slå mig så där förbaskat hårt i knät (som gör en hilma massa ont!) när jag ska gå av bussen utan att göra en min(!) så är jag nog lite känslig trots allt.

Kommentarer
Postat av: Jonas Dennerman

Japp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback