Så var det kallt igen

Nu verkar det som om vintern har kommit, på riktigt. Det är så kallt att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Kanske med lite ironi... Jag har både mössa, vantar, tjocktröja, tjockjacka och halsduk på mig, you name it. Men inte räcker det! Måste nog börja med strumpbyxor och sådant. Det värsta är bara att det blir ganska varmt innomhus och inte orkar jag gå in på toa i skolan och byta om hela tiden. Jag får helt enkelt stå ut. Inte långt kvar tills jag åker till varma Phuket heller (sisådär 19 dagar). Jag om nån borde knappast klaga. Anyway det jag hade tänkt att komma till var att det inte vore helt fel, nu när det ändå är så kallt(absolut inte annars), om det kom lite snö. Då blir det mycket ljusare ute och jag vågar gå hem från bussen på kvällarna.




Har under helgen hunnit med att börja vårhandla. Köpte mig en grön skojortklänning från H&M. =)



Naturprov imorgon Blää. Hoppas, hoppas verkligen att det går enligt planerna. Heja Heja!



Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback