Gott o Blandat =)

Har blivit allt för dålig på att blogga, SKÄRPNING!

Fick ett antagningsbrev från Sthlms universitet idag att jag hade kommit in på Portugisiska kursen! Ska bli både spännande och kul. Den är ju på distans så jag måste bara åka till Sthlm två dagar i månaden, eller måste och måste jag åker gärna dit. Är över en fredag och lördag oxå! =)

Igår var jag, Sanna och Evelina och badade. Hade med oss matsäck och massa bra musik. Bränt mig har jag dock gjort. Efter en härlig dag i solen åkte vi till Sanna och "förfesta" lite. Fulla och glada i hatten bar det sedan av till IFK-matchen. En riktig härlig dag var det iaf!

Idag har vi bara slappat, slappat och slappat. Snart blir det Allsång på Skansen =) Veckans höjdpunkt!




Hittade en tusen år gammal bild på mig och Evelina =) Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback