Helt världsligasaker

Idag har jag varit och handlat med mamma. Köpte en himla massa mat och en varsinn tröja på H&M. Efter det har jag varit så duktig och lagat mat. Inte för att det blev något avancerat, men ändå!

Igår tog jag mig ner på stan och för att fika med Evelina. Där satt vi nån timme tills vi kom på att vi skulle åka hem till henne och färga hennes hår. Påvägen hem köpte vi lite godis. Den här gången fick det bli varsinna påsar eftersom hon inte får något annars (jag hinner äta upp allt, godisflodhäst som jag är). 
Framåt kvällen blev det film hos Sami. Vi hyrde The Holiday, som jag valde trots att jag redan sett den men den är ju så sjukt bra och det var jag inte ensam om att tycka igår heller =) Nästa gång ska jag se till att det blir The Break-up, den är med så himla bra! Riktiga tjejfilmer, passar mig kanon!






Om några dagar blir vi sambos, thihihiih =)

image123 
Kommer sakna dig massor när du flyttar gumman!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback