hjärnaktiviteten på topp

I lördags var vi hos Sannas farmor och käka tacos, godis och chips. Kvällen, som var menad som en myskväll, slutade på Otten. Vi bestämde oss nämligen för att gå ut och efter mycket om och men satt vi där och drack vi Sprite med äcklig vodka. Men det var en riktigt lyckad kväll. =)

Idag har jag varit och jobbat, 06.00-11.00, och efter att ha gått upp sådär tidigt orkar man inte göra så mycket mer. Men framåt kvällen ska jag träffa Evelina och hitta på något. Kan inte sitta inne och uggla hela dagen. Fast av att sitta hemma såhär som jag gjort idag kan man få mycket gjort, iallfall i skallen. Har hunnit tänka igenom massa och kan väl säga att jag har blivit mycket klokar nu än vad jag var för några timmar sen. Att bolla tankar och idéer med sig själv fungerar inte alltid men idag har det verkligen gjort susen. Även om jag kanske inte kommit fram till något speciellt mår jag mycket bättre. Känns great!
Dock har jag inte varit lika effektiv på göra andra nyttiga saker, som att städa, plocka iordning och hjälpa mamma. Men dte tar vi en annan dag!












I ask nothing of you


Kommentarer
Postat av: Cecilia

har du ett trevligt sommarlov?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback