Trötter

Ja idag är jag riktigt seg. Var uppe och jobbade kl 6 imorse, eller imorse kanske jag inte ska säga för jag tycker faktiskt att kl 6 på en lördag är natt. Så iallafall jag var uppe och jobbade kl. 6 inatt. Kom hem vid 12, åt lite mat och somna sedan direkt. Även om jag har sovit så är jag fortfarande supertrött vilket förmodligen beror på att jag inte gick och la mig förens vid 2 igår, dumt av mig. Men fredagskvällen var lugn, var hos Josef och tittade på film. Såg The Guardian, den var inte riktigt som vi hade förväntat oss men helt klart godkänd. =)

Snart ska jag följa med Evelina till Sanna. Ska äta tacos och kanske se en film eller något sådant. Ska bli riktigt roligt och tacos är sjukt gott! =)



Au revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback