Helgen

Hemma från jobbet efter en helt okej dag. Trivs jätte bra och har kommit in i allt, känns riktigt kul. I eftermiddag bli det smikning på Make-Up Store för min del, sen Tacos hos Evelina och tillsist hamnar vi väl någonstans ute i vimmlet. Men först lite bloggande och vilande.

Imorgon blir det kanske utgång igen, hoppas det i alla fall. Man måste passa på medan man är ledig.=)

Pappa messa och frågade om jag ville komma och hälsa på honom nu när han var i Nyköping så jag kanske åker en sväng dit på söndag eller måndag. Ses ju inte så jätte ofta och jag jobbar nästan hela sommaren så det är bäst att ta tillfället i akt.

Villa verkligen ta och beställa någon av de där t-shirtarna från Junk Food men tyvärr väntar jag fortfarande på svar om frågor kring storlekarna. Men snart så!!

Nu tänkta jag krypa ner i sängen och vila lite =)
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback