This is me...

Heter Emelie, är 18 år och fyller 19 sist av alla. Född, uppvuxen och bor i Norrköping men ska se till att röra mig härifrån om ett tag. Vill se världen och hitta min alldeles egna drömplats där jag kan spendera min tid med dom jag vill spendera den med. Noll tolerans för falskhet och skitsnack. Kärlek däremot kan man aldrig få för mycket av. Vänner är allt. Självständighet är det vi överlever på. Jag är och kommer alltid tvinga mig själv till att vara stark. Ingen ska få såra och/eller trampa på mig. Jag ska ta vara på stunderna då livet leker men för att kunna ha roligt måsta man ibland ha tråkigt. I filmen om mig själv spelar jag själv huvudrollen. Om tio år är jag redo att slå mig till ro och börja leva Svenssonlivet. Innan dess har jag min, kanske lite för långa, lista på allt som ska hinnas med. Jag har drömmar, men är ingen drömmare. Jag gör det jag vill när jag får tid. Skuldkänslor är något jag lätt får. Detta finns med på min lista över vad jag ska förbättra mig på. Är listan nerskriven eller är det bara något som finns i min hjärna? Vad tror du? Ett ord jag inte tål är underbar. Klingar inte alls vackert i mina öron. Varför vet jag inte och bryr mig gör jag inte heller. Älskar att prata. Är oftast väldigt öppen. Är jag det inte då är det för jag inte känner dig. Vill alltid få min vilja igenom men har lärt mig genom tiderna att det inte alltid är så det går till. Jag tror inte på Gud eller något sådant. Blir bara galen av att tänka på hur allt egentligen ligger till. Jag tycker inte om att bli bortglömd. Ring mig gärna en gång för mycket än en gång för lite. Min mormor är min bästa vän. Av allt det dåliga som har hänt mig finns det inget som jag inte har blivit starkare av. Jag har ingen aning om hur mitt liv ser ut om ett år, vart jag befinner mig och vad jag gör. Det ska bli spännande att se. Just nu mår jag väldigt bra och trivs med allt som det är. Men just nu wont last forever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback