En härlig vårdag

Det är vad det ska bli idag, och imorgon, och nästa dag!

Inte bara härligt väder utan även en massa nya kläder. Har knappt varit på stan på en måndag (förutom mitt skoköp). Men igår vart det en liten sväng på stan. Gick igenom H&M och såg alla vårkläder/sommarkläder, så härligt! Verkligen min stil. Känns helt rätt!

Eftersom jag inte har tränat på en månad så känns det som hela konditionen bara har rasat (och musklerna). Hemskt, jag vet. Men idag, eftersom det är vår och allt, ska jag ut på en såndär powerwalk. Tänkte först springa men tänkte att eftersom jag ändå kommer att stanna efter sådär en 100 meter så kan jag lika gärna gå från början. Så det så! Men ut och röra på mig ska jag i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback