Fullproppat

Ja nu är det verkligen mycket som sipprar runt i hjärnan på mig.


Fick studentmössorna igår. Väldigt trevligt och jag blev väldigt nöjd med min. Valde att skriva IT-Ekonom * Emelie 2007. Trodde ett tag att det skulle se kontigt ut eftersom det var ganska mycket bokstäver, men inte. Den blev så fin så. Och självklart har jag provat den =) Det sägs ju att den formar sig efter huvudet så det är bara börja låta den formas.


Den 24:e mars är det öppet hus i Jönköping. Funderar på att läsa International Management där om ett år så det är väl lika bra att åka dit och se om det är lika bra som det sägs. Känns faktiskt skönt (och kul) att veta att man vill något. Och hur spännande som helst! Måste bara läsa Matte C på komvux först. Usch vill inte tänka på det! Men det ska nog gå bra, har några mattesnillen som säkert kan hjälpa mig lite.


Har köpt nya skor =) Härligt! Känns lite tidigt bara eftersom dom förmodligen inte kommer att användas förens det är 18 grader varmt och sol. Men de var så fina och är precis sådana som jag vill ha. Det fanns helt enkelt bara ett alternativ och det var att slå till direkt.
image37




Plugg plugg plugg, måste jag säga något mer!


Hämtade mina kusiner, Ludwig och Felix, på dagis och skolan igår och idag. Har haft det jättebra vi tre. Måste säga att jag verkligen har förbättrat min hockeyspelskunskap under dessa två dagar. Allt tack vare gullegrisarna!


Vad ska jag göra i sommar? Och i höst? Och restan av all tid? Kommer säkert få en chock av hela omställningen från hur mycket skola som helst till typ inget. För inget är vad det är, ett endaste litet ämne.


Vart har duktiga träningsjag tagit vägen? Har blivit så lat sen Thailand. Träningskortet har gått ut så jag måste verkligen se till att skaffa mig ett nytt. Och vad jag äter! Jag fattar ingenting. Var kommer all hunger ifrån? Hur kan det få plats så mycket mat i en kropp. Det är äckligt! Nä, jag måste verkligen skärpa mig. Ska följa med mamma ut och springa imorgon bitti. Hur tråkigt det än är att springa ska jag banne mig runt det där jäkla spåret! Så det så!


Måste boka tid för klippning också. Det har jag sagt nu i typ tre månader men det blir aldrig av. Det är så mycket annat att göra så jag glömmer det hela tiden. Hur svårt det nu ska vara.  


Gud vad skönt det är att göra ingenting på helgerna. Fredagsmys framför Tv:n!


 /Emelie


Kommentarer
Postat av: Nicke

International Management är ett grymt bra program som ges vid en bra handelshögskola. Läser själv där ;-) Supernöjd hittills. Kommer att ha en examen i både IT och ekonomi när jag är klar

2008-07-16 @ 22:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback