Nkpg-Uppsala, Uppsala-Nkpg

I fredags tog jag tåget till pappsen och Uppsala. Fick vänta i Sthlm på Uppsala pendeln i typ 40 minuter men inte gjorde det något. Tiden gick ganska fort, traska runt lite och tittade på Förkväll. Var på bio med pappa i lördags. Såg Se upp för dårarna (dårarna stängs), jätte bra film. Älskar verkligen att gå på bio. Jag borde typ bli filmrecensent, eller nåt. =)
Idag, söndag, tog jag bussen hem. En jäkla lång resa blev det (15.00-18.50). Fick vänta i Sthlm, igen! Den här gången var det i 45 minuter. Men det gick bra, köpte lite gott. Bussresan var i alla fall väldugt mysig. Satt och lyssna på musik och rensade hjärnan ordentligt.


Höll mitt godislöfte tills i fredags...Ganska bra gjort om jag får säga det själv. Imorgon är det måndag och då ska det bli en vecka utan godis igen. Nytt löfte, inget godis på vardagarna men helgerna är okej om jag verkligen måste.


=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback