Äntligen!

Nu var jag äntligen klar med mitt SvenskaC arbete. Har skrivit en krönika om fotbollshuliganer, ett kåseri om villken sockermissbrukare jag är och till sist ett reportage om Ola Salo. Det har minsann varit kul att få skriva på ett lite mer annorlunda sätt, än bara en massa skolarbeten. Även om det här, naturligtvis, också var ett skolarbete var det mer på riktigt. Att leka journalist är alltid skoj. Eftersom jag är lite smått inne på att vandra journalistvägen så var det här ett perfekt test för mig att se vad jag går för. Vi hoppas på bra betyg, annars kan man alltid träna och bli bättre.


För min del blir den kommande helgen en förhoppningsvis lugn och skön naturupplevelse. Jag, Emelie och Tina åker i väg till Emelies land för att umgås, vila upp oss (inför studentveckan) och ha det mysigt. Vi hoppas starkt på sol i nordöstra götaland! Det ska bli jättekul =D Vi har tänkt oss en massa god mat (och självklart godis), promenader, solning och lite "tjejspel" spelande.


image71

Detta var minsann en riktigt härlig bild, bara måste dela med mig!


Nu har jag en redovisning i natur att träna på tills imorgon (om dinosaurier hihih)! 
Tjingeling badring!

Kommentarer
Postat av: Tina

Jaa, vi kommer få det såå himla skönt och mysigt i helgen! hihi! men som sagt, hoppas bara det blir bra väder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback