En liten uppdatering...

Igår var det utflykt med klassen som gällde. Det var jätte mysigt och vi hade riktigt tur med vädret. Sen lekte vi en väldigt rolig lek som gick ut på att alla skrev en sak om sig själva som man inte trodde att någon annan visste. Sen skulle alla gissa vem som hade skrivit vilken. Jag skrev att jag hade dansat balett och det var det inte en enda som kunde lista ut. Hihi!

Idag har jag gjort ett jätte långt IQ test. Tog en himla tid. Jaja, men det intressanta är ju vad fick jag?! Jo nämligen 110. Ganska bra faktiskt. Har gjort likande tester tidigare och fått typ 3 rätt av 10, men den här gången gick det bättre. Var lite blandade uppgifter, allt från frågor om vad ord betyder till att minnas en massa siffror. Nä, men jag är nöjd med mitt resultat. Det var kul, nu kan jag skryta att jag ligger över medel. Hihi

Imorgon bär det av till Emelis land. Mysigt mysigt! Får inte glömma bikini för jag tänker sola om det så minsann regnar!

På tisdag är det mösspåtagning, vilket innebär att studentveckan börjar! Fy tusan vad kul vi kommer ha alla dessa dagar och vad mycket det är som händer! Många fina middagar, mycket supande och en jävla massa cyklande hem mitt i natten! På tisdag ska jag också fixa mina naglar, då känner man sig lite extra fin.



Ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback