Party och en hel del på G

Ikväll blir det girls night! Ska bli mycket trevlig och självklart sjukt kul! Det är alltid så kul att umgås sådär massor tjejer och viktigt är det, man mår bra av det. Flera som är mer lik en själv och förstår en bättre än vad boysen gör.
Tycker om hela högen så ortoligt mycket! =D Ni är så fina och helt underbara (observera att där sa jag det, underbara!!!!!!). För det är faktiskt ett fint ord att säga till sina tjejkompisar men killar, jag vill inte höra det från er! Blä! Tihihi.. Lite för intärnt kanske.


Inga fler bilder, tack! Det räcker så! (också extreeeemt intärnt)


Hoppas matchen går bra för dig älskling! Skönt att pratas vid idag och hoppas vi kan ses på söndag! Många pussar till dig.


Imorgon får ingen levande själ missa ett så folkligt evenemang som eurovision faktiskt är. Själv är jag bänkad på första parkett hos Emelie med godiset i högsta hugg. Dock får jag inte vräka i mig det som jag brukar göra, godisflodhäst ni vet. Kunda knappt sitta ner i min balklänning, den var väldigt tajt över rumpan. Kan den möjligtvis ha växt på sistonde? För jag tror faktiskt inte att tyg krymper av att hänga hemma hos sin mormor... Aja, inte hela världen, men det är ju iofs ganska trevligt om jag under den fina balmiddagen kan sitta ner med restan av folket samtidigt som jag andas!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Japp ikväll gäller det :)Jag och mamma ska åka och handla och jag ska köpa massa cholkad - in case att dom skulle ha glömt att plocka med det i påsen... Ingen helg utan choklad! Hejja sverige! Ses snart ;)

2007-05-12 @ 16:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback