Tjolahopp

Just nu är mitt kära liv under en jätte förändring, vilket känns både kul, spännande och ledsamt. Det är bara så svårt att veta vad man vill, känslorna är så delade. Det är också väldigt stressigt, vilket gör att man inte hinner sätta sig ner och tänka efter. Självklart är det många som känner precis som jag och det är skönt eftersom man alltid har någon att prata med som förstår.

Ni betyder väldigt mycket för mig och jag är så glad att jag har er. Vi delar många känslor, både glada och ledsna, just nu. Men det bästa är att vi har så kul ihop. Det känns väldigt bra =)

Idag ska jag och niklas åka till min Pappa i Uppsala. Det ska bli trevligt, det var ett tag sen jag var där. Synd att vädret inte är det bästa så man kunde sitta ute och sola. Men inne får duga, kan ju alltid titta på massa filmer. Eller kanske ta en sväng på stan? Ja, vi får se vad vi hittar på.




image64Hotelliggaren, den kan jag verkligen rekommendera. Filmen gav mig och Emelie ett riktigt gott skratt igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback