alltid skönt med ett humör som för en gång skull är på topp

Funderar starkt på att hoppa av universitetspluggandet. Har bara en massa ångest av att jag inte hinner med och portugisiska kan jag faktiskt lära mig ändå. Har alla förutsättningar jag behöver: privatlärare och material. Ska tillbaka till skolan nu i helgen så ska ta och tänka över saken ordentligt och naturligvis diskutera det med min far.

Idag har jag haft en riktig toppendag med Sofia. Vi har gjort en massa ärenden, tagit en långfika och tittat på hårfärg. Tycker om min gummselumsa jättemycket som btw fyller stort (19) på torsdag och på lördag ska vi fira med mat, dricka och presenter! =) Imorgon ska vi, om jag vågar, färga mitt hår rödare.

Tell No One About Tonight - Le Sport
Jävligt bra låt det där! Man kan inte bli gladare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback