det ska minsann bli en spännade morgondag!!

som vanligt blir det inte som man tänkt sig. mina helgplaner har fått ändrats om lite. måste jobba imrogon, 6-14 så ikväll blir det att ta det lugnt framför tv:n och idol. men jag är glad ändå! har ju morgondagen!! evelina kommer till mitt jobb vid tvåtiden, så ska vi handla lite. sen blir det att cykla hem till mig och baka en massa gott. efter att ha haft mjölkrig ska vi hem till evelina på kalas. ska fira eva och anders som båda fyller år. efter en massa bullätande bär det återigen hem till mig där förfesten äger rum... vad som händer sen får tiden och alkoholhalten utvisa. ska bli himlas kul iaf!! längtar längtar!!


Kommentarer
Postat av: evelina

aaaaa längtar meed !! ses sen my love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback