det var minst sagt en efterlängtad lördag

Jag började dagen med att stiga upp 05.15 för att åka och jobba. Klockan två kom evelina och vi handlade lite småsaker vi behövde för att baka. Vi skulle baka tårtor och muffins. Tårtorna blev riktgit goda men muffinsen totalmisslyckades vi med. Några blev skitstora och några blev tunna som knäckebröd. Konstigt det där. Vid halvåttatiden var vi hemma hos mig för att göra oss iordning inför kvällen och börja förfesta. Eftye att ha varit hemma ett tag ringer Sofia och berättar att hon är hemma! Hon bestämmer sig för att hänga på mig, evelina och sanna ut så vi hämtar upp henne på vägen dit! Kvällen var jätterolig och nästa helg smäller dte igen! Imrose när jag vaknade fick jag verkligen veta att jag levde. Bakis, bakis, bakis och inte gick det över förens nu på kvällen. Nu är jag nyhemkommen efter att återigen komma sist i bowling. Den här gången med Emelie, Danne, Chrille, Linus, Geson och Johan. Lite uppladdning inför Alperna! =)

image222


Nu blir det film, sen sova!
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback