En kärlekshistoria

Ja nu ska jag berätta om filmen jag såg i lördags...
Såg, för säkert ett halvår sen, en scen ur filmen "En kärlekshistoria" och har velat sett den men inte fått tag på den. Den handlar om Annika och Pär som träffas och blir kära, så mycket visste jag men tyckte att den verkade vara världens bästa film någonsin (allt från det jag såg i en fjuttig scen =P). Den finns tydligen inte att hyra. Men sen ringde mormor någon dag i förra veckan och sa att den skulle gå på TV på lördagen. Weeeiii! Finally! Så allt som var uppbokat bokades av/ändrades lite för inte för något i världen skulle jag missa filmen. Och visst såg jag den! Men vad tyckte jag? Jo att det var den bästa filmen jag sett NÄR det handlade om Annika och Pär, när dom träffades. Men jag gillade inte att det var en massa andra scener med deras knäppa och gapiga föräldrar.

image236

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback