hahah vilken dag!

Haha idag vaknade jag av att jag skrattade. Drömde om nåt namn som jag tyckte lät kul. Kändes riktigt konstigt. Började skratta som en tok på jobbet när jag och Mari la upp bananer. Skrattade så jag höll på att kissa på mig och var tvungen att gå ut och allt bara för den svenskengelska kommentaren "We have a katastrofation down here at the bananatable". Och så har jag fortsatt hela dagen, skrattat och varit allmänt nördig. Men dte är kul! hihi. Måste nog bero på mitt sjuka sätt att vakna imorse. Imorgon ska jag vara duktig och gå o träna kl 12 sen iväg o jobba 14-20. Igår hade jag en jäkligt lång dag. Fick jobba 6-19 men var hemma nån timme på lunchen. Helt sjuk så många som är sjuka. Vi har nog haft 20 som åkt på magsjukan och tror det var scania som hade 200 sjuka. Men än så länge har jag klarat mig. Peppar peppar!


Kommentarer
Postat av: Johanna

JAG HÅLLER MED! Hör av dig nån ledig dag så hittar vi på nått skoj :) Pusss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback