i overslept

Igår hade jag extremt svårt att sova och somnade inte förens runt två. Det värsta var att jag skulle upp vid 5 och bara tanken på det gör det ännu svårare att somna. Jag är väldigt lättväckt av mig och vaknar direkt när klockan ringer. Men imorse hände något väldigt konstigt. Jag har min mobil en bit bort så jag måste resa mig upp för att stänga av den. Detta hände inte idag. När den ringde måst jag rest mig i sömnen och hämtat mobilen, stängt av den och somnat om. Kommer inte ihåg det alls. När jag sedan vaknar, av ett ryck, vid sju har jag försovit mig.Vilket typ aldrig händer. Jensa ringde direkt när jag vaknade och jag svarde inte i telefonen med ett "hej det är..." utan snarare med ett "jag försovit mig men kommer snart!!!"

hahah det var en rolig morgon det där! nu ska jag se på burken


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det händer även den bästa ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback