i'm a working girl

Att jag skulle jobba hela helgen hade jag inte tänkt mig. Men vaknade i lördags av att christoffer ringde och sa att tommy var sjuk och att han hade varit själv hela morgonen så snäll som jag är åkte jag dit vid tolv. Inte nog med att vi hade varit en man kort så hade vi fått extremt mkt varor så dte kändes lite stressigt där ett tag. Men vi hann igenom allt och idag var jag själv hela dagen, från 7-18. Det gick också bra det. Och jädrans vad fort tiden gick. Det brukar kännas rätt segt att jobba själv sådär länge men idag gick det kanoners. Har haft en riktigt bra dag =)
Igår kväll var vi och käkade pizza på Lindögrilen sen åkte vi hem till Emelie och tittade på Svensson, Svensson. Sen gick jag hem och fick äntligen se filmen som jag så länga har tjatat om! Men mer om den imorgon!

Natti natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback