jag är nervös

Imorgon ska jag gå och fixa till håret, färga och klippa är det som gäller. Dock har jag verkligen ingen aning om hur jag egentligen vill ha det. Känner att jag inte trivs i den här konstiga hårfärgen och ska gå tillbaka till min rikitgta, nämligen blont. Klippa behövs, börjar bli slitet nu. Har kommit ganska lång i mitt sprade till långt hår så det känns dumt att bara klippa av det och skulle säkert ångra ihäl mig om någon månad men å andra sidan så har jag tröttnat på det här. Klippa lugg kan man alltid göra men kommer ihåg att jag lovade mig själv sist att aldrig göra om det eftersom jag såg förjävlig ut. Det var rätt konstigt för när jag var bunhårig och hade lugg trivdes jag jättebra men i blont var det inte detsamma. Kommer nog att klippa en liten halv snelugg bara för att göra nåt. Får se om frisöern har något bra tips. Ska inte gå till samma frisör som tidigare så kanske blir mer nöjd den här gången.

image238

image239

Ja så nu får vi se hur det blir.... Någonstans däremellan kanske =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback