jag gillar inte frost

Igår när jag vaknade var det fullt med snö ute, rätt mysigt att vakna till måste jag säga. Idag när jag vakna var det frost, inte lika mysigt. Det ser ut att vara så jädrans halt när det bara är frost och is. Är föresten i Uppsala hos pappsen. Pappa och Rita jobbar så jag har hela dagen för mig själv. Hitills har jag sett på film, ätit frukost och duschat. Tänkte gå ut och gå en riktig långpromenad med lite music i öronen men först ringa till Sofia som fyller år! Grattis grattis! Längtar tills på lördag då vi ska festa till det ordentligt!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Bella

Ouu, jag testade att göra sånna muffins som du la upp receptet på..de blev helt misslyckade.. :( jag la in sötningsmedel istället för socker och sen när jag skulle smaka så smaka det bröd med kakao..dina såg mycket godare ut! haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback