min allerigi måste nog vara världens konstigaset

Började dagen med att åka och träna på, vad jag senare skulle komma att tycka, världens tråkigaste pass. Efter dte mötta mormor mig i stan ochv i gick hem till henne och lagade lunch. Vi åt fisk. Det var gott och det nog det nyttigaste jagkan komma att äte. Jag skalade och rev morötter. Ville inte skala potatisen eftersom jag alltid blir så snorig av det. Jag vet, jättekonstigt men märkte idag att samma sak gäller morötter. Verkar som jag inte tål att skala/riva/dela rotfrukter. Konstig allergi. När vi hade ätit klar blev jag trött så vi la oss i sängen för att vila och prata. Vid 4 tiden hade jag vilat klart och började göra mig iordning för att fika med Sofia. Det är verkligen en daglig rutin det här med o fika för oss två. Vi har så skojsigt så och så är det är jättetrevligt! sen är vi rätt töntigta oxå men varför tänker jag inte berätta hiihih. Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa min tidning som trilla ner i brevlådan idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback