om jag bara skulle våga så

O jädrar i havet vad det pirrar i min mage. Jag funder ju en heldel fram och tillbaka, fram och tillbaka. Känner verkligen att jag vill göra något och som jag känner just nu måste jag läsa klart matte c och ta körkort. Därför måste jag stanna här iaf tills i mitten av våren för då tror jag att jag kan vara klar med detta. Sen, om jag ska börja plugga till hösten, skulle det vara kul att ha rest iväg någonstans innan främst för att få sig en upplevelse och lära sig enelskan lite bättre. Och jag vill ju så gärna åka till Jessica igen. Så därför... sökte jag bara lite för skoj skull på flygbiljetter för att se vad de kostar. Och det sjuka var att mellan de olika datumen jag skrev in (t.ex. april-maj, maj-juli) så kostade resan bara 6500 kr (tur o retur). Det är ju perfekt! Det skulle vara så kul att åka dit och bara va ett tag, lr vem vet.. kanske ska försöka få mig ett jobb. Ja så nu får tiden utvisa om dte blir något Vancouver för mig eller inte. Men tyvärr är jag så feg så nån måste nog nästan tvinga mig hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback