slå det om ni kan!

I lördags var jag och Sofia på Leche, det var faktiskt jättekul. Jag var rätt skeptiskt till det innan eftersom jag inte är så värst förtjust i musiken som spelas då. Men se vad man kan ha fel! När vi kom hem runt halv 4 gick Sofia in på toan och tvättade av sig sminket och jag la mig i soffan för att vänta på min tur. Min tur kom aldrig för där somnade jag iklädd allt, till och med jackan. Vaknade först vid sju av att det var obekvämt att ligga på min väska, så tog bort den. Runt åtta vaknar jag igen av att det låter ute i hallen. Är nog fortfarande lite fuller. Har ingen aning om vad det är och tror att vi har fått inbrott. Inte en chans att det skulle vara Sofia eftersom hon aldrig vaknar innan två. Jag tar mod till mig och går upp och tittar. Och ser man där! Där står Sofia och städar! Kl åtta en söndagsmorgon haha! Vi bestämde oss för att gå ut och gå. Ingen av oss kunde ju inte sova så varför inte passa på att vara lite duktiga!? Så vid 9 var vi klara och iklädda tajts, strumbyxor, tusen tröjor, benvärmare, jacka, mössa, vantar m.m. Vi gick ordentligt den här gången, enda från stan till MAXI. Där handlades det lite frukost och då började baksmällan och tröttheten slå till. Blev att gå hem och lägga sig och sova hela dagen! Så för att sammanfatta det hela har jag och sofia gått söndagspromenad i två timmar, kl 9, en bakisdag. Jag måste nog varit riktigt full när jag vakna.

Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback