tiden går så fort att vi kappt hinner med

image234Hittade de här gamla bilderna på mig och Sofia och på mig och Evelina, måste vara 2-3 år. Om inte den på mig och Evelina är ännu äldre. Kom just att tänka på när vi (jag och Sofia) nångång under sommarlovet mellan 9:an och gymnasiet var ute och promenerade och pratade om hur gymnasiet (speciellt vår första dag) skulle bli. Hihi. Vi var stensäkra på att vi skulle komma försent. Mer vill jag inte säga, vi var eller är och kommer nog alltid vara rätt töntiga vi två. De tre åren rullade på med världens fart och är nu slut. Men hela tiden undrar man vad som komma skall och senast idag hade vi ett ganska långt telefonsnack om rätt spännande framtidshändelser. En heldel känns vääldigt läskigt. Vet inte hur jag ska våga men flytta ska jag. Lämna allt tryggt för att skapa mitt eget. Jag tror att civilekonom i Lund blir min grej. Vet ingen annan av mina vänner som tänk att bege sig dit så det är något jag måste göra själv. Men det känns kul...och spännande. Förhoppningsvis ska jag inte behöva vänta ända till nästa höst på ett äventyr utan hittar nog på något tills dess. Men när jag tänker på allt jag skulle vilja göra nu innan jag sätter igång med allvaret igen så blir jag stressad. Vill så mycket. Jag vet att jag kan få, ha image235och göra allt jag vill, bara inte samtidigt. Därför ska jag låta allt komma lite av sig självt och ta det som det kommer. Det som är nu, är nu och nu har sin tid och sen har sin. Just nu har jag ett jobb jag trivs bra med och arbetskamrater jag tycker om. Det är kul att gå till jobbet och det ska det få vara sålänge det varar. Har många vänner som jag har jättekul med och behöver inte skriva något annat än adore Sen att det finns andra saker som jag är mindre glad över får vara okej. Jag har ju allt annat!

och det var så filosofisk som jag tänkt vara idag,
puss och gonatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

o herre hjärtanens vad det känns osm evigheter sen när vi planerade vpr första dag i skolan HAHHAHAHHA! va vi trodde att vi kulle bli coola men ne fortfarande är vi liiiiika töntiga hihi lite sött är det iaf:p

2007-11-15 @ 23:24:28
Postat av: evelina

åååh så små o söta vi var där .. ses sen !!!!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback