tjolahoppp

Dags att hoppa in i duschen och börja göra sig iordning för kvällen. Ska först hem till Sofia och förfesta lite, tror bara det blir hon och jag men det är minst lika skoj det!! =D Sen ikväll ska vi till Hugo. Leche ikväll, inte min favorit direkt men vad gör man inte för sin vän ;) Men jag tror det blir himlans skoj ändå!! Imorgon ska vi vara duktiga och gå en jättelång promenad! Hur det nu ska gå till efter kvällens dricka.... Jaja! Har jobbat enda sen förra lördagen men är nu ledig enda tills på tisdag. Ska bli skönt. Man känner sig kanske trött i kroppen när man börjar komma in på den åttonde dagen. En massa töntiga skrattanfall har jag börjat få på jobbet också, skrattar verkligen åt ingenting. Men skratt mår man bra av så jag klagar inte! tihihi pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback