vart har ni tatt vägen?

detta är banne mig helt sjukt! alla bilder, filmer, låtar osv. i min mobil är borta! känns jättetråkigt eftersom jag hade en heldel kul där. men vart är dom? de kan ju inte bara försvinna sådär. dumma mobil. borde gå och sova men tyckte att dte var rätt trevligt att sitta uppe och lyssna på en massa musik så ska nog vänta ett tag med det. imrogon vid halv 12 åker jag till uppsala. egentligen är det min sthlmplugghelg nu men har bestämt mig att hoppa av skolan och lära mig portugisiska själv istället. kändes ingevidare att stiga upp kl 6 för att ta sig från uppsala till sthlm en lördagmorgon. nä bättre saker kan jag ha för mig som bland annat att leva livet med mina nära och kära. längtar redan en massa till den kommande helgen. sofia fyller år på torsdag men vi ska fira henne på lördag. då ska vi handla, äta gott, festa och ha det jävligt kul! min present är redan fixad men vad säger jag inte! idag var det faktiskt väldigt roligt att färga håret. vi fick oss en heldel skratt jag och sofia. det bröjade med att vi båda fick ont i magen för att vi var så nervösa hur dte skulle bli =P sen töntiga som vi är tog vi på oss sport-bh och bröjade blanda de två olika färgerna jag köpt sen kladdade fröken runt med den äckliga röda färgen i stort sätt över hela mitt ansikte. men vi lyckades rätt bra för nöjda är jag! nä nu ska jag inte sitta här alltför länge!

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback