vilken kväll

har inte varit så värst aktiv här på sistonde. delvis beror dte på att jag och min data inte kommer överens. han (för visst är min data en han) har inte gjort så mkt mer än att jävlas med mig de senaste dagarna. men tänkte iaf ta och lägga upp lite bilder från i lördags då vi firade sofia med lite tacos och mycket dricka.

jag (tror att jag e tuff)
image228

vi som gillar lakrits
image229

nu börjar det flytande intaget sätta sina spår...
image230

här likaså...
image231

japp, här me
image232

vi måste visa att vi kan dansa oxå
image233


måste kila iväg till jobbet nu!

caooo


Kommentarer
Postat av: Sanna

hej hej :) tänkte bara höra om du skulle med på fredag? skulle vara jättetrevligt! kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback