Ännu mer intressant ur cosmos novembernummer!

Eftersom jag nu sitter här med färgen i håret för sjuttioelfte gången idag tänkte jag berätta om en ytterligare sak jag läste i Cosmo, som handlar just om hår-makeover. Jo att när en kvinna vill klippa av sig sitt långa hår (i mitt fall: göra en radikal förändring av hårfärg) ligger det i stort sätt alltid en kraschad relation någonstans i bakgrunden. Hmm? 
     Lite intressant det där, känner igen det väldigt mycket. När man av olika anledningar kommer på att nu jäklar ska jag börja ett nytt liv ja då gör man alltid något med sitt utseende. Man vill markera att nu är det nya jag som gäller. När jag själv vill börja om på nytt brukar jag klippa naglarna. Vet inte varför men det är smidigt och går fort. Mycket lättare än att försöka byta hårfärg. Så jag vet inte direkt om jag försöker börja om på nytt riktigt men det är kul med en förhändring. Eller vem försöker jag lura? Imorgon är det nya jag som stiger upp ur sängen. Förmodligen för att färga en ny färg eftersom denna säkert blir misslyckad...

image188










Här är föresten färgen
som gör mitt hår brun-lila
istället för orange-rött.



Kram.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, vi måste ses i veckan så jag får se! Är det fortfarande lördag som gäller? ;) Puss :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback