Att krypa ner i sängen till BostonTeaParty

var det snart dags igen, dags för att krypa ner i sängen och låta den ena dagen ta slut och låta en ny börja. Tänkte försöka somna till Boston Tea Party. Har nog inte sagt det förut men jag gillar Filip och Fredirk väldigt mycket. Inte nog med att dom är helt galna, de är roliga också plus att dom faktiskt är jäkligt smarta och allt detta tillsammans blir rätt fyndigt. PERFEKT!
Imorgon har jag sovmrogon, jepp bröjar 7 istället för 6. Undra om det är ljusare ute då? För jag måste erkänna att jag är lite smårädd när jag går till bussen kl. 06.35. Det är som att vara ute och traska mitt i natten. Kanske för att kl 6, enligt många, är mitt i natten. Aja det är i alla fall tidig morgon för mig. Eller vad tycker du?

Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Tina

morgon, absolut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback