Det här blir man ju helt bäng av..

Jag blir helt snurrig av alla dessa små resor jag ska göra imorgon och på lördag, de är alldeles för många att hålla reda på. Plus alla dessa olika tider som alla dessa olika tåg går!

Dag 1
 

  • Nkpg - Sthlm, tåg
  • T-centralen - univeristet, t-banan
  • T-centralen - univeristet, t-banan
  • Sthlm - Uppsala, pendeltåg

Dag 2

  • Buss från pappa till centralstationen i Uppsala
  • Uppsala - Sthlm, pendeltåg
  • T-centralen - univeristet, t-banan
  • T-centralen - univeristet, t-banan
  • Sthlm - Nkpg, tåg

Nä. det här håller verkligen INTE måste verkligen sätta fart med det där körkortet!

Önska mig lycka till =)


Snart kommer Johanna hit =) Vi ska mysa och se på film!
Nu måste jag packa och städa lite!


Caooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback