En impulsutgång är alltid en impulsutgång!

och alltid kul! Evelina ringde mig vid halv 10-tiden och frågade om vi inte skulle hänga på Hanna och Sanna ut ändå. Så det gjorde vi! Hoppa i kläderna, la smiket i väskan och traskade dit. Det var riktigt kul, som vanligt =). Men en fråga bara till fröken Sanna: Somnade du under bordet sen?
Vi gick in på Otten vid halv 1 men jag och Evelina gick sedan även en sväng till Hugos. Där blir jag kallad danskjävel av Linus, oxå som vanligt =) Och det fann evelian väldigt kul coh gick runt och skrattade åt det i stort sätt hela kvällen. När vi skulle gå hem följde Evelina och Juan mig och vi gick och partade gamla minnen från högstadiet. Fick då ett lite snällare smeknamn, emelicia, av Juan. Det tyckte han var fint. Så att sammanfatta det hela så var kvällen minsann lyckad!

Ikväll blir det tacos hos Sanna med Eveliena, Hanna och Jenny. Ska bli riktigt mumsigt! Sen bör det av ut, vart tåls att se =)



Kommentarer
Postat av: Sanna

haha naej jag lyckades faktiskt pallra mig in till sovrummet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback