Försök att slå mig i att vakna tidigt av sig själv!

Nu är det vintertid och jag är uppe med tuppen! Tror jag vaknade någongång straxt efter kl. 6, vilket i och för sig inte är så kontigt eftersom jag somnade redan kl nio igår. Var riktit trött efter en hel dags jobbande. Blev väckt några gånger igårkväll/natt. Men inte gjorde det något eftersom det var två sötnosar som var i farten! Först ut var det ett sms från Sofia, vid elva, sen vi tvåtiden ringde Evelina och var på väg hem från nåt uteställe i Valdermarsvik, eller var det Västervik, ja nåt av de var det i allafall. Imorse såg jag att jag nästan hade bombarderats av sms från en säkert full Josef men det hade jag inte vaknat av. Igår blev det heller inget lördagsgodis men det tänkte jag ta igen idag. Kanske ska gå en sväng på stan också. Nu, såhär efter löning, finns det en heldel jag skulle vilja inhandla.

Här kommer min lilla önskelista!
♥ svart väska från Vila (har spanat in en så hoppas den finns kvar, den var ju så väldans billig också)
♥ varma mysiga koftor, gärna långa eftersom jag hatar att ha på mig byxor
♥ mössa
♥ ett par tofflor
♥ mera tights, knästrumpor och strumbyxor (de enda byxorna jag verkligen gillar, förutom pyjamasbyxor)
♥ någon tröja jag kan ha när jag väl måste ha jeans

... och säkert en massa mer saker som jag inte kommer på just nu!


sen är det ju snart dags att skriva en önskelista till mamma, pappa och tomten. Först ut är min födelsedag den 17:e december och sen, en vecka senare, är det julafton. Årets mysigaste dag! Då måste det vara snö!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback