hurmörsvägningar

Nu har jag tittat klart på det inspelade. Somnade mitt i Ugly betty och när jag vaknade var det verkligen inte Ugly Betty som visades utan Äntligen hemma(!). Det ville jag ju inte se. Då har dom här hemma bytt kanal och struntat i att det spelas in på 5:an men desperet housewifes var iallafall med så det såg jag.
Har en sista sak jag ska klaga på idag och det är hur dålig jag är i skolan. Förutom det låga resultatet på tentan så struntar jag fullkomligt i matten. Ligger efter gör jag och inte går jag på några lektioner. Iofs är kursen på öppet komvux så jag måste ju inte gå på nån men jag kan ju inget så jag kommer ingenstans annars. aja jag har bara mig jsälv att skylla. Skulle gärna vilja skita i portugisiskan men aa nu kan jag inte sluta mitt i och det är ju bra att jag får det på papper. Men dte är sååå tråkigt att plugga!!!! och svårt är dte när det är på distans... vet inte rikitgt vad jag ska göra... fattar ju inte uppgifterna!!!1 ahhh nu blir jag sur av att tänka på dte!! allt i dne där jäkla nybörjarkursen står på portugisiska!!! aa just det! nybörjrakurs!! så ehter det men det är fasen ingen nybörjarkusr! aahhh allt allt allt är på portugisiska... på den fjärde lektionen fick jag två A4 med text! 2 JÄVLA A4 MED TEXT!!!! och dte är dte meningen att jag ska förstå!1 va???? hur? i stort sätt alla som läser kursen kan nästan flytande.. och mitt ordföråd är inte direkt tomt men flytande? aa tjena... jag kan väl säga vad jag heter...typ och förtår en massa gör jag men inte som dom andra.... borde inte börjat skriva om skolan...nu har jag blivit irriterad så dte ryker om det.. kanske märks... ser att jag stavar en heldel fel men aja skit sammma. måste gå och träna! få ur mig lite ilska!!1 vart dne nu kom ifrån?? jag som har varit så glad de senaste dagarna!! förbannadejävlaskithelvete!!!!!så har jag ont i tummen oxå. och ångrar mig att jag färgade mörkt... och så ångrar jag en massamassamassa annat oxå som jag nog inte vågar berätta... nää hej då! nu vill jag ha den 17:e december då är jag alltid glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback