Idag har jag sett snö!

Har nyss kommit hem från jobb, träning och solning. Har minsann hunnit med en hel del denna oktoberfredag och klockan är bara tre! Måste bara berätta att imorse när jag gick till bussen (05.30) snöade det! Iofs pytte lite men visst var det snö ändå.

Ikväll blir det party party med Emelie, Tina, Johanna, Lina, Philip och Elin. Det blir att gå till Hugos men vart det blir av innan är inte riktigt betsämt...än. Som vanligt har jag inte den blekaste aning om vad jag ska ha på mig men det löser sig.. oxå det som vanligt! =) Tycker att jag inte gör så värst mycket annat än att handla kläder men så när jag väl ska klä på mig nåt fint så har jag ändå inget!!! Varför är det jämt så?

Känner mig lite smått rastlös så tänkte att jag snart skulle börja göra mig i ordning, det här med kläderna kan ju ta sin lilla tid. Men först sätta på lite musik...först blir det BabyShambles - Fuck forever sen får det bara rulla vidare hela natten lång!

Hej

Kommentarer
Postat av: evelina

mliaaa jag saknar diiig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback