Idag kom tårarna under Desperate Houswives =P

Nu var ännu ett avsnitt av Desperate Housewifes slut. Tråkigt, eftersom man måste vänta en hel vecka på nästa. Under dagens avsnitt hann jag med en hel del bland annat så började jag störttjuta för att jag tyckte så synd om Mrs McCluskey. Kanske berodde det på att jag nog är rätt trött efter allt jobb idag. Jobbade först från 6 till 12 sen 16-20 i kassan. Men nu är det nog dags att sova. I morgon blir det än lååång dag på jobbet, 6-16. Men det är ändå rätt häftig att man kan påverkas så mycket av ett TV-program. Eller hur!?

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Tina

hahaha.. jag tjöt med igår.. fast det var när Susan var tvungen att välja mellan Ian och Mike.. haha, typiskt oss tjejer! =P

Postat av: Johanna

Jag såg ju dig i kassan från HM och när det var min och mammas tur att betala inne på ica var du inte där... Jag som hade velat visa mina fina muggar jag köpte för 3 kr bland porslinsutförsäljningen ;)

2007-10-17 @ 12:52:19
URL: http://messer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback